onsdag 28 oktober 2015

Halloweenmaskerad


Årets hallweengäng, blivit lite äldre och fler sedan förra året :)

Idag var det dags för årets halloweenmaskerad som vi styrt ihop för barnen och lediga föräldrar, precis som vi gjorde förra året. Så roligt att få klä ut sig och göra lite läskigt fika med spindelchokladbollar och spökmaränger :-D Och förstås så gjorde katten Skrutten besök precis som ifjol och hade ordnat en (godis)skatt som barnen fick leta reda på. Detta känns som en tradition att SPINNA vidare på, hehe. 
 
Ifjol hade jag en pumpa och en pirat men i år var det två små häxor jag fick med mig. Den stora häxan köpte sin häxdräkt för flera veckor sedan men har sparat den ända till idag... :)

Våra underbara barn! Här hade Sixten givit upp fotosessionen och Henry sov sig igenom hela spektaklet! 

Lite bus och bråk måste förstås blandas in mellan allt kul ;-)

"VARSEGOD" 

Efter lunch, fika och skattjakt blev det Frost på TV:n. 

Var två trötta tjejer jag fick med mig hem efteråt kan jag lova. Den ena slocknade direkt i vagnen och den andra har kört filmmys. Nu brassar vi dock iväg till Härnösand för lite häng hos min kära syster. Känns rätt skönt att fly hemmet eftersom vår övervåning nu är helt inplastad då Emil målat taket idag. Tänk Dexter så förstår ni hur det ser ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar